Окрім традиційних навиків роботи в графічних редакторах, дизайнер повинен мати безліч навиків:
- Композиціонування
Дизайнер (будь-який – графічний, веб, предметник, інтер’єрний, техно і т.д) повинен вміти думати як систематизувати хаос, а коли є рішення – на допомогу приходять його кругозір, смак і гумор.
- Брендування, емоційний дизайн
Все, що ви робите для конкретної компанії, від веб-сайту до логотипу або фону facebook-аккаунта, повідомляє певну інформацію про бренд. Візуальна ідентифікація – це набір елементів дизайну. Кожен з цих елементів є унікальною можливістю візуально познайомити аудиторію з компанією (ефект впізнаваності).
- Розуміння типографіки
Якщо текст дизайну нечитабельний, то це означає, що дизайнер погано впорався з роботою. Дуже важливо навчитись працювати з типографікою та складати хороші шрифтові пари.
- Створення інтуїтивного дизайну
Зрозуміти, яким чином наш мозок визнає щось простим – зробити великий крок вперед.
Потрібно аналізувати, що люди очікують побачити (прочитати, почути), коли бачать дизайн певного продукту?
Заголовок першої маркетингової брошури Apple в 1977 р звучав: «Простота – вищий ступінь витонченості». Але простота – це не обов’язково витонченість, це зручність і комфортність. Це ті дрібниці, які миттєво дозволяють вам відчути себе в своїй тарілці – це як вареники серед вишуканих закусок. Прості речі психологічно мають низький вхідний бар’єр. Ми здатні зрозуміти їх без будь-якої підготовки.
Просте може бути складнішим за складне: потрібно дуже постаратися, щоб досягти чіткості мислення для створення простого. Але воно варто того, тому що як тільки ви цього досягнете, ви зможете гори звернути.
- Вміння шукати нові ідеї
Кожен тренд має термін придатності. Щоб викликати захват, потрібен елемент несподіванки. Подив викликає щось нове і несподіване.
Через деякий час дизайн старіє і починає набридати.
Приголомшливі деталі втрачають свою чарівність через якийсь час. Захват має термін придатності, і навіть найчудовіші фішки можуть стати бридкими і нудними. Для того, щоб постійно дивувати, вам доведеться перепроектувати їх знову і знову.
- Розуміння психологічних аспектів аудиторії, що оцінює дизайн
Розповідаючи анекдот, ви можете насмішити одних людей, і зачепити почуття інших. Те, що весело одному, може бути образливим для іншого. Як і сміх, захоплення, симпатія – поняття дуже суб’єктивні. Що захоплює одного, може налякати іншого. Немає такого поняття, як всезагальне захоплення. Захват – річ суб’єктивна. Кожна людина має свої власні думки про те, що для нього по-справжньому чудово та захоплююче. Тому тактовність дизайну дуже важлива.
- Дизайнерська пунктуальність
Дизайнер не може працювати місяцями над проектом. Дизайнер – це гнучкий фахівець і повинен швидко справлятись з поставленими завданнями, адже замовники не готові довго чекати реалізацію дизайну. Навички управління часом дуже важливі. Про те, що людина справляється зі своїми обов’язками, може свідчити досвід роботи: якщо замовник бачить гарне портфоліо, він розуміє, що зрив термінів навряд чи загрожує його проекту.
- Ні дня без дизайну
Креативна людина завжди повинна підтримувати внутрішній вогонь творчості. Головне правило всіх геніїв: ні дня без рядка, начерку, замальовки, скетчу. Практично завжди ЩОСЬ НОВЕ – це несподіваний мікс старого. Навіть копіюючи, в будь-яку ідею ми привносимо в неї свою індивідуальність.
- Правильна демонстрація замовлення
Після того, як дизайн готовий, настає час його демонстрації замовнику. Найпростіше – це показати, як буде виглядати дизайн в реальних умовах: десктопі, ноутбуці, планшеті, смартфоні, рамці, паперовій склянці, футболці, автомобілеві. Досить зручним рішенням є використання он-лайн генераторів мокап.
- Маркетинг
Пам’ятайте одну з найважливіших істин для дизайнера – окрім того, щоб стати дизайнером, потрібно навчитися “продавати” свій дизайн, а це досить непросто.
Витратьте певну кількість часу, щоб поповнити свої знання про SEO, рекламні способи просування товарів і послуг за допомогою маркетингових кампаній. Вам не потрібно бути експертом, але все ж ви повинні аргументовано міркувати про маркетинг і знати про нього досить багато.
Детальніше про курс “Advanced Graphic Design” (17+)