Дизайн, контент, соціальна складова.
Розглянемо детальніше сучасні соціальні спрямування в дизайні та інформаційному просторі.
▶️ Позиція 1. Оптимістичне налаштування та лояльність до всіх людей.
Аудиторія частіше взаємодіє і залишається доброзичливою до дизайну, що створює позитивну атмосферу, підіймає настрій та додає оптимізму і впевненості. Яскраві кольори, м’які плавні лінії, толерантність до різних людей в фотографії. Мета даного дизайну – формування здорового, толерантного, емпатичного та щасливого суспільства.
▶️ Позиція 2. Любов до себе
Створення дизайну, що допоможе покращити психічне здоров’я кожної особистості.
Мінімалістичні колірні набори й автентичність. Важливість такої дизайнерської місії у побудові любові, віри та впевненості у собі.
▶️ Позиція 3. Health time
Ключові прагнення сьогодні – це здоров’я і гарне самопочуття. Заняття спортом, турбота про себе і відпочинок. Важливий меседж такого дизайну – хороший сон, регулярне харчування, фізична активність. Активність, що межує з відпочинком.
▶️ Позиція 4. Екологія і природа.
Зв’язок з природою та відпочинок. Щирість, духовність та рівномірність.
Свідома позиція збереження екології землі.
?Курси з графічного дизайну для дітей у Вінниці сприяють розвитку свідомої особистості, що вірить у власні сили, у себе, це досвід – “Я можу”, допомагають помічати деталі та свідомо концентруватись на важливих речах в мінливому інформаційному просторі.