Сьогодні ринок професій давно вийшов за межі базових назв і спеціальність дизайнера потребує уточнення: графічний дизайнер, веб-дизайнер, дизайнер інтер’єру чи дизайнер одягу.
Творчість та креатив – це шлях створення нових ідей та незвичайних рішень.
Бізнес розширюється з кожним днем, конкуренція у боротьбі за увагу клієнта зростає і саме фахівці креативних напрямків приходять на допомогу. Якщо ви запитаєте будь-якого підприємця чи директора, вони точно скажуть, що їм завжди потрібні хороші дизайнери, фотографи, відеографи, кліпмейкери та ілюстратори — усі ці люди допомагають привернути увагу до бренду, презентувати його з вигіднішого боку, донести цінності до аудиторії. Тобто, безпосередньо впливають на прибуток бізнесу, відповідно дані професії будуть затребуваними завжди.
У New IT School розроблено курс з цифрового дизайну “Advanced Graphic Design” для дорослих. Старт нових груп.
Навчатися на дизайнера можна, звичайно самостійно. Google та Youtube дають відповіді на всі запитання. Але доведеться витратити багато часу на пошук справді експертних ресурсів та перевіреної інформації. А коли справа дійде до практики, вам точно знадобиться фахівець, який зможе оцінити роботу та дати професійний фідбек. Вся справа в якісній практиці. Плюс таке освоєння спеціальності може затягнутися на роки і ваша мотивація швидко зникне.
Як правило, у всіх студентів після навчання на курсах постає запитання – що робити далі і з чого розпочати кар’єру?
- Практикуватися. Розвивати надивленість: аналізуйте роботи дизайнерів, вивчайте дизайн успішних брендів, дивіться гарне кіно, ходіть до музеїв, подорожуйте. Творчі роботи дозволять відпрацювати отримані знання на практиці, але навчання – це не реальне життя. Вам потрібно знайти способи знаходження клієнтів, відпрацювати навики спілкування із замовником, сформувати прайс на свої послуги та зробити усе можливе, щоб клієнт повернувся.
- Робіть замовлення для знайомих, публікуйте у своїх соціальних мережах інформацію про послуги. Просувайте свій власний бренд, не соромтеся і оголосіть про те, що ви дизайнер у своїх соцмережах. Почніть створювати портфоліо і діліться власними роботами. Пишіть експертні пости та показуйте свій прогрес. Можливо, серед ваших друзів ніхто не зацікавиться послугами, але всі запам’ятають вас як фахівця і при нагоді зможуть порадити друзям.
- Розмістіть своє резюме на майданчиках для пошуку роботи, опублікуйте власне портфоліо на сайтах для дизайнерів.
- Починайте працювати за мінімальну ціну але не працюйте безкоштовно та поступово піднімайте вартість з розвитком вашого професіоналізму. Безкоштовна робота знецінює вашу працю та демпінгує ринок. Не бійтеся ставити адекватну ціну за послуги – не думайте, що на дешевий продукт прийде більше клієнтів. Найкраще працювати менше і якісніше, але за більшу вартість. До того ж, на дуже низький цінник здебільшого приходять ненайсумлінніші клієнти. Хороший замовник поважає чужу працю і знає, що за неї треба платити.
І пам’ятайте, хороших креативних дизайнерів не просто потребують — їх шукають, на них полюють. Топові дизайнерів самі вирішують, хочуть вони працювати 3 години на день чи 10 годин, над одним проектом або над кількома одночасно, в якими бізнесами співпрацювати, а з якими — ні.
Нова істина про сучасний бізнес: все більше і більше дизайн ставлять на першому місці, і тепер він такий же незамінний, як і технології.
Коли ми подивимося на історії походження таких відомих технологічних гігантів, як Intel, Microsoft та Amazon, то це історії керівників-інженерів. Дизайн таких компаній залишився позаду.
Але все кардинально змінилося всього за кілька коротких років. Гіганти галузі, такі як Samsung, IBM, витратили сотні мільйонів на створення власних дизайнерських студій і найняли тисячі дизайнерів. Google інвестував значні кошти, щоб перетворити себе як бізнес, орієнтований на дизайн. Надзвичайно прибуткові нові компанії, зокрема Airbnb, Tumblr, Snapchat, Pinterest, Instagram та Pocket, виникли саме з розумів і рук досвідчених дизайнерів, а компанія Apple – завжди була орієнтована на дизайн.
Дизайн — це, не тільки процес вирішення стилістичних проблем, орієнтований на людину, а й проблем будь-якого рівня важливості.